11 Ocak 2016 Pazartesi

Merhaba



Hepimizin hayalinde bir ağaç gölgesinde uzanıp kitap okumak, kuş cıvıltılarını dinlemek, oksijeni ciğerlerimize çekmek ve huzuru hissetmek vardır eminim. Ama çoğu kez hayat size, bırakın bir ağacın gölgesini, güneşin altında bile oturup dinlenme fırsatı vermez. Oradan oraya koşturur, sürekli memnun olmayan insanlarla ve bitmeyen işlerle yorulursunuz.  Bir makine gibi çalışır ve tıpkı bir makine gibi sürekli arıza verirsiniz. İşte bütün bunların arasında bir mola vermek benim niyetim... Bir mola ve bir ağaç gölgesinde dinlenme... Yıllardır bir gün geniş zamanlarım olacağını ve bu geniş zamanlarda duygularımı rahatça ifade edebileceğim cümleler kurmayı umuyordum. Ama gördüm ki gün geçtikçe zaman daralıyor ve her şey erteleniyor. İşte bugün o gün benim için... An, bu an... Ertelemek yok, yazdıklarımı beğenmeyip silmek de yok...Şu an ben ağacımın gölgesindeyim ve kendime doğru bir yolculuğa başlıyorum. Bu yazıyı kaç kişi okur ve kimin umurunda olur bilmiyorum. Ama bildiğim bir şey var o da ben kuş cıvıltılarını duymaya başladım bile... Gelin siz de bana katılın.Bir ağaç gölgesi bulun ve yolculuk başlasın!........




.

2 yorum:

  1. Güzel bir yolculuk. Bu yolculukta aynı ağacın gölgesinde Defne'yle birlikte biz de seninle olacağız.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım beni bu yolculukta desteklediğin ve yanımda olduğun için. İyi ki yol arkadaşım sensin...

    YanıtlaSil